A webáruház cookie-kat használ annak érdekében, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. A weboldalunkon való tovább böngészéssel elfogadod a cookie-k használatát.

Szállítás és díjak

Rendelés bruttó összértéke 1 - 6.999 Ft 7.000 - 15.999 Ft 16.000 - 24.999 Ft 25.000 Ft felett
Személyes átvétel (Reflexshop telephelyeken) ingyenes ingyenes ingyenes ingyenes
GLS futárszolgálat - házhozszállítás 1.590 Ft 1.490 Ft 1.390 Ft ingyenes
GLS csomagautomata 1.190 Ft 990 Ft 890 Ft ingyenes
GLS csomagpont 1.290 Ft 1.190 Ft 990 Ft ingyenes
MPL futárszolgálat - házhozszállítás 1.490 Ft 1.390 Ft 1.290 Ft ingyenes
MPL csomagautomata 1.290 Ft 1.090 Ft 990 Ft ingyenes
MPL postapont 1.390 Ft 1.290 Ft 1.090 Ft ingyenes
MPL postán maradó 1.390 Ft 1.290 Ft 1.090 Ft ingyenes

Cégünk arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban juttassa el Hozzád a megrendelt termékeket!

A webáruházban feltüntetett árak bruttó árak, melyek az Áfá-t tartalmazzák és csak a webáruházban leadott rendelésekre vonatkoznak. Az üzletben szereplő árak eltérhetnek a webáruházban megjelenő áraktól.

A következő kiszállítási opciók közül tudod kiválasztani a számodra legoptimálisabbat:

 

A szállítási idő a csomag feladásától számítva munkanapban értendő!

  • GLS futárszolgálat
    Csomagod a GLS futárszolgálatnak történő átadástól számítva 24 órán belül lesz kiszállítva. 

  • GLS csomagPont
    Feladástól számított 1-5 napon belül átveheted az előzetesen, általad megjelölt GLS csomagPonton.

  • Személyes átvétel pesti szaküzletünkben
    Reflexshop pesti üzlet (intelligens-gyurma.hu átvételi pont) 1067 Budapest, Eötvös utca 39. (Eötvös-Szondi sarok). A megrendelt terméket akkor tudod átvenni a szaküzletünkben, miután ügyfélszolgálatunk visszaigazolta, hogy össze lett készítve megrendelésed. Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék átvehető lesz amikor befáradsz érte. Személyes átvétel esetén nincs szállítási költség

  • Személyes átvétel budai szaküzletünkben
    Reflexshop budai üzlet (intelligens-gyurma.hu átvételi pont) 1027 Budapest, Horvát utca 1-3.  A megrendelt terméket akkor tudod átvenni a szaküzletünkben, miután ügyfélszolgálatunk visszaigazolta, hogy össze lett készítve megrendelésed. Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék átvehető lesz amikor befáradsz érte. Személyes átvétel esetén nincs szállítási költség

  • Személyes átvétel debreceni irodánkban
    Reflexshop központi iroda (intelligens-gyurma.hu átvételi pont) 4028 Debrecen, Sámsoni út 16/A. Minden esetben előzetes telefonos visszaigazolás után tudod átvenni a csomagot. Amennyiben a termék raktáron van, egy héten belül átvehető lesz a debreceni irodában. A termék érkezéséről telefonon értesítünk.  Ha nem várod meg a telefonos egyeztetést nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék átvehető lesz az irodánkban. Debreceni személyes átvétel esetén nincs szállítási költség

 


 

 

Kiszállítás GLS futárszolgálattal

 

A szállítási díj Magyarországon belül egységes, függetlenül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől.

Rendelésed állapotáról folyamatosan e-mailen tájékoztatunk. A csomagod a GLS futárszolgálat a feladástól számítva 24 órán belül szállítja ki.

A csomag útja a rendelést visszaigazoló emailben található csomagszám segítségével a interneten is nyomon követhető a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon.
A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól is lekérheted:
+36 1 / 773 3600, webshop@reflexshop.hu

Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőséget adj meg, melyet eleve használsz.

A futárnak fizethetsz utánvéttel, amikor a csomagot átadja.
Ha nem szeretnél készpénzzel bajlódni, akkor javasoljuk a bankkártyás fizetést, melyet a megrendelés leadásakor tudsz rögzíteni. Kártyaelfogadó partnerünk az MKB Bank Zrt. és a következő típusokat tudod használni:

 

 

 

Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálat esetében

Mikor történik a kiszállítás?
A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás reggelén e-mail és SMS értesítést kapsz benne a csomagszámmal és a kézbesítés időpontjának 3 órás intervallumáról. A megadott információk alapján lehetőséged van megváltoztatni a kiszállítás időpontját és a szállítási címet.

Meg tudom-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc)
Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb ( legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.

Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás. 

Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a Te, mind a futár dolgát, akkor ne tartsd magadban! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengőd, esetleg máshol van a bejárat?
Hova érdemes ezt írnod? Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérjük, hogy ide írd be.

Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.


 

 

Kiszállítás GLS CsomagPontba

 

Hogyan működik a GLS CsomagPont?
Amennyiben a GLS CsomagPontba történő szállításmódot választod, válassz egyet a több, mint 270 településen jelen lévő 650 GLS CsomagPont közül, ahol át szeretnéd majd venni a csomagod. A CsomagPontok többnyire frekventált helyen találhatóak, benzinkutakon, bevásárlóközpontokban. A csomagod a feladást követő 24 órán belül kézbesítjük is az általad választott CsomagPontra, melyről SMS-t küldönk számodra az általad megadott telefonszámra. 

Mikor van nyitva a CsomagPont?
A CsomagPontok többségben 10:00 és este 20:00 között vannak nyitva. Egy legördülő listából választhatod ki, hogy melyik a hozzád legközelebb eső. Majd a kiválasztott csomagpont oldalán tudod megnézni a pontos rtást.

Mikor mehetek a csomagért?
A GLS SMS-ben fog tájékoztatni, ha megérkezett a csomagod a kiválasztott CsomagPontba. Értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átveheted a küldeményt figyelembe véve a kiválasztott CsomagPont nyitvatartási idejét. A küldeményt személyazonosságot igazoló okmány felmutatásával tudod átvenni a csomagszámra hivatkozva. Amennyiben a 3. munkanapon sem vetted át a csomagod, ismételten SMS értesítést küldünk, hogy figyelmeztessünk. A CsomagPontba maximum 40 kg súlyú csomagot tudunk szállítani. Több átvevő is megadható a csomagon. 

Hogyan fizethetek a CsomagPontban?
Az utánvétes csomagoknál csak készpénzes fizetési módra van lehetőség a CsomagPonton.

 


 

Személyes átvétel a pesti szaküzletben

Személyes átvétel esetén a termékek árán felül nincsen semmilyen extra költség. A megrendelt terméket akkor tudod átvenni a szaküzletünkben, miután ügyfélszolgálatunk visszaigazolta, hogy össze lett készítve megrendelésed. Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék átvehető lesz amikor befáradsz érte.

A személyes átvétel esetén a következő típusú bankkártyákkal is fizethetsz:

Címünk: Reflexshop - Pest
Intelligens Gyurma szaküzlet
1067 Budapest, Eötvös utca 39.
(Eötvös-Szondi sarok)
Szélesség : 47.50875 (47°30′31.507″N)
Hosszúság : 19.06098 (19°03′39.524″E)

Telefon: +36 1 269 0941

Nyitvatartás:
Hétfő - Péntek: 10:00 - 20:00
Szombat: 10:00 - 14:00

Az esetleges ünnepi nyitvatartásokért tekintsd meg az erre vonatkozó menüpontunkat!


 

Személyes átvétel a budai szaküzletben

Személyes átvétel esetén a termékek árán felül nincsen semmilyen extra költség. A megrendelt terméket akkor tudod átvenni a szaküzletünkben, miután ügyfélszolgálatunk visszaigazolta, hogy össze lett készítve megrendelésed. Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék átvehető lesz amikor befáradsz érte.

A személyes átvétel esetén a következő típusú bankkártyákkal is fizethetsz:

Címünk: Reflexshop - Buda
Intelligens Gyurma szaküzlet
1027 Budapest, Horvát utca 1-3.
Latitude : 47°30.606' (N 47°30'36.382")
Longitude : 19°02.088' (E 19°2'05.339")

Telefon: +36 1 783 9570

Nyitvatartás:
Hétfő - Péntek: 10:00 - 20:00
Szombat: 10:00 - 14:00

Az esetleges ünnepi nyitvatartásokért tekintsd meg az erre vonatkozó menüpontunkat!


 

Személyes átvétel debreceni irodánkban

Személyes átvétel esetén a termékek árán felül nincsen semmilyen extra költség. Amennyiben a megrendelt termék raktáron van, egy héten belül megérkezik a debreceni irodába. Ahogy megérkezik hozzánk telefonon értesítünk, hogy össze lett készítve megrendelésed és átvehető a termék.

A megrendelt terméket csak ügyfélszolgálatunk visszaigazolása után tudod átvenni az irodában. Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelésed átvehető lesz amikor befáradsz érte.

Címünk: Reflexshop Kft. iroda
4028 Debrecen, Sámsoni út 16/A

Fontos!
Debreceni címünk egy iroda. A termékek megtekintésére, kipróbálására és azonnali vásárlásra nincs lehetőség.

Telefon: +36 1 / 773 3600

E-mail: ugyfelszolgalat@reflexshop.hu

Nyitvatartás:
Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00-ig