Rendelés bruttó összértéke | 1 - 6.999 Ft | 7.000 - 15.999 Ft | 16.000 - 24.999 Ft | 25.000 Ft felett |
Személyes átvétel (Reflexshop telephelyeken) | ingyenes | ingyenes | ingyenes | ingyenes |
GLS futárszolgálat - házhozszállítás | 1.590 Ft | 1.490 Ft | 1.390 Ft | ingyenes |
GLS csomagautomata | 1.190 Ft | 990 Ft | 890 Ft | ingyenes |
GLS csomagpont | 1.290 Ft | 1.190 Ft | 990 Ft | ingyenes |
MPL futárszolgálat - házhozszállítás | 1.490 Ft | 1.390 Ft | 1.290 Ft | ingyenes |
MPL csomagautomata | 1.290 Ft | 1.090 Ft | 990 Ft | ingyenes |
MPL postapont | 1.390 Ft | 1.290 Ft | 1.090 Ft | ingyenes |
MPL postán maradó | 1.390 Ft | 1.290 Ft | 1.090 Ft | ingyenes |
Cégünk arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban juttassa el Hozzád a megrendelt termékeket!
A webáruházban feltüntetett árak bruttó árak, melyek az Áfá-t tartalmazzák és csak a webáruházban leadott rendelésekre vonatkoznak. Az üzletben szereplő árak eltérhetnek a webáruházban megjelenő áraktól.
A következő kiszállítási opciók közül tudod kiválasztani a számodra legoptimálisabbat:
A szállítási idő a csomag feladásától számítva munkanapban értendő!
- GLS futárszolgálat
Csomagod a GLS futárszolgálatnak történő átadástól számítva 24 órán belül lesz kiszállítva. - GLS csomagPont
Feladástól számított 1-5 napon belül átveheted az előzetesen, általad megjelölt GLS csomagPonton. - Személyes átvétel pesti szaküzletünkben
Reflexshop pesti üzlet (intelligens-gyurma.hu átvételi pont) 1067 Budapest, Eötvös utca 39. (Eötvös-Szondi sarok). A megrendelt terméket akkor tudod átvenni a szaküzletünkben, miután ügyfélszolgálatunk visszaigazolta, hogy össze lett készítve megrendelésed. Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék átvehető lesz amikor befáradsz érte. Személyes átvétel esetén nincs szállítási költség. - Személyes átvétel budai szaküzletünkben
Reflexshop budai üzlet (intelligens-gyurma.hu átvételi pont) 1027 Budapest, Horvát utca 1-3. A megrendelt terméket akkor tudod átvenni a szaküzletünkben, miután ügyfélszolgálatunk visszaigazolta, hogy össze lett készítve megrendelésed. Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék átvehető lesz amikor befáradsz érte. Személyes átvétel esetén nincs szállítási költség. - Személyes átvétel debreceni irodánkban
Reflexshop központi iroda (intelligens-gyurma.hu átvételi pont) 4028 Debrecen, Sámsoni út 16/A. Minden esetben előzetes telefonos visszaigazolás után tudod átvenni a csomagot. Amennyiben a termék raktáron van, egy héten belül átvehető lesz a debreceni irodában. A termék érkezéséről telefonon értesítünk. Ha nem várod meg a telefonos egyeztetést nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék átvehető lesz az irodánkban. Debreceni személyes átvétel esetén nincs szállítási költség.
Kiszállítás GLS futárszolgálattal
A szállítási díj Magyarországon belül egységes, függetlenül a megrendelt termékek súlyától, méretétől, vagy mennyiségétől.
Rendelésed állapotáról folyamatosan e-mailen tájékoztatunk. A csomagod a GLS futárszolgálat a feladástól számítva 24 órán belül szállítja ki.
A csomag útja a rendelést visszaigazoló emailben található csomagszám segítségével a interneten is nyomon követhető a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon.
A csomagszámot ügyfélszolgálatunktól is lekérheted:
+36 1 / 773 3600, webshop@reflexshop.hu
Webáruházunk e-mail értesítést küld a feladás napján, ezért kérjük, hogy olyan elérhetőséget adj meg, melyet eleve használsz.
A futárnak fizethetsz utánvéttel, amikor a csomagot átadja.
Ha nem szeretnél készpénzzel bajlódni, akkor javasoljuk a bankkártyás fizetést, melyet a megrendelés leadásakor tudsz rögzíteni. Kártyaelfogadó partnerünk az MKB Bank Zrt. és a következő típusokat tudod használni:
Gyakran ismételt kérdések GLS futárszolgálat esetében
Mikor történik a kiszállítás?
A GLS futárszolgálat minden hétköznap, azaz hétfőtől-péntekig, 8:00-17:00 óra között szállítja ki a csomagokat. Kiszállítás reggelén e-mail és SMS értesítést kapsz benne a csomagszámmal és a kézbesítés időpontjának 3 órás intervallumáról. A megadott információk alapján lehetőséged van megváltoztatni a kiszállítás időpontját és a szállítási címet.
Meg tudom-e adni a kiszállítás konkrét időpontját? (pl. hétfőn 12:53 perc)
Napot természetesen meg tudsz adni, viszont konkrét időpontot nem. A futároknak van egy előre meghatározott útvonaluk, és azt nem tudják módosítani. Amennyiben nem tudod megoldani, hogy Te vagy hozzátartozód ebben az időintervallumban átvegye a csomagot, hosszabb ( legalább 4-5 órás) időintervallumot feltüntethetsz a Megjegyzés rovatban, melyet a futárnak továbbítunk. Garantálni azonban nem tudjuk, hogy ezt a futár tartani fogja.
Mi történik, ha akkor jön a futár, amikor nem vagyok itthon?
Mivel a futár célja is az, hogy a lehető leggyorsabban kézbesítse a terméket a megrendelőhöz, így minden erőfeszítést meg fog tenni, hogy ez megtörténjen! Ha nem vagy otthon, akkor több variáció is lehetséges. Lehet, hogy felhív telefonon (nem tudjuk garantálni), vagy a postaládádban, ajtódon hagy egy értesítőt, amin az Ő mobiltelefonszáma is megtalálható lesz, így fel tudod venni vele a kapcsolatot, és egy előre egyeztetett időpontban történik majd a kiszállítás.
Ha van egyéb fontos instrukció a kiszállításhoz, akkor azt hova írjam?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind a Te, mind a futár dolgát, akkor ne tartsd magadban! Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengőd, esetleg máshol van a bejárat?
Hova érdemes ezt írnod? Amikor leadod a megrendelésed a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tudsz szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információd van, akkor kérjük, hogy ide írd be.
Fel tud-e hívni a futár a kézbesítés előtt fél órával?
Minden futár akár napi több száz csomagot is kezelhet, ezért sajnos nincsen módja telefonálni, vagy bármilyen formában előzetesen jelezni érkezését. A tapasztalatunk általában az, hogy kisebb településekre "vaktában" nem indul el a futárszolgálat járműve, ezért itt lehet, hogy előzetesen, saját belátása, vagy a helyi depo instrukciói alapján jelentkezni fog.
Kiszállítás GLS CsomagPontba
Hogyan működik a GLS CsomagPont?
Amennyiben a GLS CsomagPontba történő szállításmódot választod, válassz egyet a több, mint 270 településen jelen lévő 650 GLS CsomagPont közül, ahol át szeretnéd majd venni a csomagod. A CsomagPontok többnyire frekventált helyen találhatóak, benzinkutakon, bevásárlóközpontokban. A csomagod a feladást követő 24 órán belül kézbesítjük is az általad választott CsomagPontra, melyről SMS-t küldönk számodra az általad megadott telefonszámra.
Mikor van nyitva a CsomagPont?
A CsomagPontok többségben 10:00 és este 20:00 között vannak nyitva. Egy legördülő listából választhatod ki, hogy melyik a hozzád legközelebb eső. Majd a kiválasztott csomagpont oldalán tudod megnézni a pontos rtást.
Mikor mehetek a csomagért?
A GLS SMS-ben fog tájékoztatni, ha megérkezett a csomagod a kiválasztott CsomagPontba. Értesítés után 5 munkanapon belül bármikor átveheted a küldeményt figyelembe véve a kiválasztott CsomagPont nyitvatartási idejét. A küldeményt személyazonosságot igazoló okmány felmutatásával tudod átvenni a csomagszámra hivatkozva. Amennyiben a 3. munkanapon sem vetted át a csomagod, ismételten SMS értesítést küldünk, hogy figyelmeztessünk. A CsomagPontba maximum 40 kg súlyú csomagot tudunk szállítani. Több átvevő is megadható a csomagon.
Hogyan fizethetek a CsomagPontban?
Az utánvétes csomagoknál csak készpénzes fizetési módra van lehetőség a CsomagPonton.
Személyes átvétel a pesti szaküzletben
Személyes átvétel esetén a termékek árán felül nincsen semmilyen extra költség. A megrendelt terméket akkor tudod átvenni a szaküzletünkben, miután ügyfélszolgálatunk visszaigazolta, hogy össze lett készítve megrendelésed. Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék átvehető lesz amikor befáradsz érte.
A személyes átvétel esetén a következő típusú bankkártyákkal is fizethetsz:
Címünk: Reflexshop - Pest
Intelligens Gyurma szaküzlet
1067 Budapest, Eötvös utca 39.
(Eötvös-Szondi sarok)
Szélesség : 47.50875 (47°30′31.507″N)
Hosszúság : 19.06098 (19°03′39.524″E)
Telefon: +36 1 269 0941
Nyitvatartás:
Hétfő - Péntek: 10:00 - 20:00
Szombat: 10:00 - 14:00
Az esetleges ünnepi nyitvatartásokért tekintsd meg az erre vonatkozó menüpontunkat!
Személyes átvétel a budai szaküzletben
Személyes átvétel esetén a termékek árán felül nincsen semmilyen extra költség. A megrendelt terméket akkor tudod átvenni a szaküzletünkben, miután ügyfélszolgálatunk visszaigazolta, hogy össze lett készítve megrendelésed. Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelt termék átvehető lesz amikor befáradsz érte.
A személyes átvétel esetén a következő típusú bankkártyákkal is fizethetsz:
Címünk: Reflexshop - Buda
Intelligens Gyurma szaküzlet
1027 Budapest, Horvát utca 1-3.
Latitude : 47°30.606' (N 47°30'36.382")
Longitude : 19°02.088' (E 19°2'05.339")
Telefon: +36 1 783 9570
Nyitvatartás:
Hétfő - Péntek: 10:00 - 20:00
Szombat: 10:00 - 14:00
Az esetleges ünnepi nyitvatartásokért tekintsd meg az erre vonatkozó menüpontunkat!
Személyes átvétel debreceni irodánkban
Személyes átvétel esetén a termékek árán felül nincsen semmilyen extra költség. Amennyiben a megrendelt termék raktáron van, egy héten belül megérkezik a debreceni irodába. Ahogy megérkezik hozzánk telefonon értesítünk, hogy össze lett készítve megrendelésed és átvehető a termék.
A megrendelt terméket csak ügyfélszolgálatunk visszaigazolása után tudod átvenni az irodában. Ellenkező esetben nem tudjuk garantálni, hogy a megrendelésed átvehető lesz amikor befáradsz érte.
Címünk: Reflexshop Kft. iroda
4028 Debrecen, Sámsoni út 16/A
Fontos!
Debreceni címünk egy iroda. A termékek megtekintésére, kipróbálására és azonnali vásárlásra nincs lehetőség.
Telefon: +36 1 / 773 3600
E-mail: ugyfelszolgalat@reflexshop.hu
Nyitvatartás:
Hétfő - Péntek: 09:00 - 17:00-ig